Photoshoot di Kellie's Castle

by oren | | Posted On 26.4.13 at Friday, April 26, 2013

Assalamualaikum...


Kehadapan pembaca yang masih setia menunggu post seterusnya ini, saya amat menghargai kalian semua..  hari tuh saya kata nak post kan.. maaf yer buat kome2 nih tunggu lame, tangan sakit lah harituh tak boleh nak menaip, serius TAK TIPU ! wa cakap kat lu ... hehe.. tangan semakin beransur ok lah sikit dari tak boleh buat kerja.. kepada yang sakit tuh cepat2 lah pergi jumpa doktor yer, sekarang nih musim tak menentu sangat. *gaya doktor cakap*

******************************
pada cuti yang lepas2, saya dan gulekapash hati saya telah bercuti dan pergi ke Kellie's Castle. saja melawat tempat2 bersejarah, kononnyer lah kan. pengisian waktu cuti saya dan dia mesti kene isi dengan pelbagai aktiviti, sekarang nih bukan senang nak jumpe, bawak lari die. al maklumlah, orang BUSY lah kata kan..aku nih hanya tunggu masa berlalu jer*Stress tetiba* 

balik pada tajuk asal, hehe.. tempat nih terletak di kawasan Batu Gajah,Perak. jalan nak ke Gopeng pastu traffic light masuk kanan.. haha.. pegi lah jumpa Miss GO OGLE sendiri ok ! nak dengar aku BEBEL ke nak tengok gambar ? nak tengok gambar jom layan, nak dengar aku bebel tunggu, tunggu yer .. BERNANAH telinga kau tuh nanti.. HAHAHA


orang belanja nih..

 ada rupa kat mesir tak ?? haha.. berangan saje


boleh main lari2 kan.. ouchh dan LIHAT BAWAH 



baru nak masuk bangunan nih.. ala.. nih yang aku MALAS nak masuk lame2 nih


BISMILLAH...

ciptaan TUHAN ...


tangga die kecik jer.. cam muat2 jer.. HEHE.. sebenarnyer aku tak tangkap sangat gambar dalam bangunan... PENAKUT kan..

baru panjat bumbung yg tak tinggi sangat.. SEMANGAT !

pandangan dari atas bangunan menghadap ke jalan raya :)


 weeee... dah naik atas bumbung... yeah ... 

nak mendarat jap.. HAHA


 panas giler bak ang.. bangunan kat sebelah sane tuh roboh sebab peperangan kedua .. ye kot.. hehe itu adalah tempat makan keluarga


 yang belakang tuh muke GAYAT.. HAHA


bajet model ?


terteleng kepala tuh nak tangkap gambar punye pasal..


naik tingkat atas sekali.. Gayat jugak ! 

pemandangan di atas ..

sebenarnyer yang pokok kelapa sawit tuh semua Raja kellas punya so bangunan nih sebenarnye menghadap ke ladang kelapa sawit sebab senang nak memerhatikan pekerja die buat kerja ke tidak, ada orang curi sawit die ker.. HEHE .. betol lah.

ok lah.. kalo kome2 tuh nak pegi, tiket die RM 4.00 seorang rasenyer lah.. bawaklah botol air supaya korang tak tercunggap- cunggap naik bangunan tuh.. 

 Dah nak balik dah.. 


apa motipnyer nih ?? LU PIKIR LAH SENDIRI !



sampai sini.. nanti ada cerita baru akan saya update kan nnt ok..
jage diri kalian semua..
terima kasih kerana membaca..


:)









yang benar,
budakbungeoren.blogspot.com








Comments:

There are 2 komen for Photoshoot di Kellie's Castle