Gunung Lang Part 2

by oren | | Posted On 1.4.13 at Monday, April 01, 2013

Assalamualaikum..

apa khabar anda2 semua? , alhamdulillah sihat gamaknyer..
kita semua dah masuk bulan 4 dah.. pantas masa berlalu tanpa menghiraukan keadaan sekeliling.. sesiapa yg berada dikhayalan lagi..ayuh bangkit ! cewah dah rope ahli politik dah..HAIIP !!! jangan sebut pasal politik sekarang.isu sensetip tuh..

agaknyer ape cerita akan dikongsikan yer? alah dah bace tajuk mestilah dah taukan.. itu semua poyo ! saya mahu ceramah kali nih.. hehe..oooppp jangan tutup blog ini.. NAHAS KAU ! hehe.. gurau2 saje..

first saya pergi Gunung Lang dengan Gulekapash iaitu kakak kaunseling saye tuh..aaa..yg comel lote tuh ala yg tiut2 tuh..tak kenal jugak? tekan SINI mesti ingat.. dah igt ke tak ? tak ingat jaga2 kau..haha..

Kali ini pegi dengan orang lain sebab saya kan konon nyer pemandu pelancong..yela bawak orang Pahang jalan Ipoh..haha.. owh yer org pahang tuh yang Si Gadis tuh.. name die ? tak payah lah .. cukup mengenali si Gadis jer..lebih2 pulak nak kenal..hehe..perjalanan dari Ipoh nak ke Gunung Lang nih mengambil masa satu jam sebab singgah makan kat mydin jelapang dulu pastu baru lah pegi Gunung Lang nih ... gambar lepas nih mesti suweet jer sebab muka dah kenyang .. hahaha..tak percaya? JOM LAYAN...




nampak tak muke kenyang Si Gadis ? padahal muka saya yang kenyang lebih makan angin..hehe =P



first time gune TRIPOD, gambar tak berapa nak cun lah.. sebab xreti nak settings..Maaf 3..


tempat nih macam rimbunan pokok..cantik macam cendawan bentuknye


mereka berdua gaya same jer...aku pulak yg OVER lebih..hahaha


ok..no comment



kenapa gaya semua same?? aku pelik ...


yang tengah tuh memang POYO lebih .. 


saya cume hanya TUA 10 bulan .. kita kawan..haha.. tetiba


Berpanas .....


Iklan gigi lebih lah kau najat..
yang penting tempat nih bagi saya memang terbaik kalo buat photoshoot.. saya dalam latihan untuk tangkap gambar nih tp hanya suka2 bukan untuk membuka kedai satu hari nanti.. tapi kalo ALLAH kate itu punca rezeki saya, saya terima dengan hati dan fikiran yang terbuka.. 
Tangkap gambar ini satu benda yang menyeronokkan sebab selain dari kanta mata, lensa kamera jugak kita boleh melihat dan merakam segala Kebasaran Allah Taala.. 


gambar penulis mesti ada.. 
walaupun baju hijau tapi hati tetap Oren.. ???

hahaha...

last sekali senyum sentiasa supaya masalah anda2 
semua ini boleh hilang sekejap..





yang benar,
budakbungeoren.blogspot.com










Comments:

There are 3 komen for Gunung Lang Part 2