KETAWA BERSAMA . . .

by oren | | Posted On 21.5.13 at Tuesday, May 21, 2013

Assalamualaikum....

sekejap sahaja kita nak hampir pengakhiran bulan mei kan.. masa berlalu tanpa menghiraukan manusia. salah manusia yg sentiasa leka. itu mungkin aku.. 

***************************************

back to the topic, 1 mei pertemuan kami setelah lame tak jumpe konon2 lah kan.. haha..
aku sangat lah berterima kasih kepada sape yg follow kereta kat belakang tuh sambil tinggikan lampu.. memang tak perasan langsung sbb kusyuk bawak kereta kan. hahaha

bila sedar tuh, mereka cakap jomlah kita pergi kuala kangsar. makan kat sane. gila tak senyum. ayat tuh jer buat aku tersenyum sampai ke telinga jiwa pon tersenyum sama. memang aku berharap begitu.. 

lepas hantar kakak tersayang pergi mydin, aku terus pergi Kuala Kangsar, konvoi 2 kereta. kereta viva penuh tapi persona ku cukup untuk nia dan aku.. haha.. tamak gila bapak kan.. 

tujuan pergi Kuala Kangsar adalah untuk menghantar Nia sbb ika dgn robe' culik nia pegi PWTC.. HAHA 
sampai jer kat sana kita makan kat Lembah.. tuh jelah namenyer kot .. makan pasembor jer pon kat sane.. yulia adalah camera addict.. haha.. sampai je pasembor terus tangkap gambar.. HAHA.. ragam sekarang.. Niem rilex jer..

 dari kiri : nia, ika, niem, yulia, robe'

selalu begitu :)

masing menyorokkan badan


muka bajet2 kan

 peace world 

masing2 buat sweet kan..HEHE

tak cukup kami berENAM keluar bersama dan lagi DUA orang kat KEDAH Uswa dan Dilah

rutin bila keluar seorang mesti jadi mangsa iaitu Nia tp percayalah kita semua sayang kau



lepas nih semua gaya gedik ok.. nak buat GYIOMI katenyer pon 




COMEL ! !


VOGUE ! !


tiut miut kot HAHA


serius lah hari tuh memang keluar dan gelak2 besar tahap SEMPUT ... aku jelah tuh.. HEHE

pertemuan yg tidak dirancang dengan teliti dan rapi 
hanya bersahaja 
tapi kenangan tuh buat tersimpan rapi dihati 
dan sentiasa hingga abadi .

saya sayang kamu hingga ke syurga kerana Allah Taala .

simpan ketat memori ini di pintu besi- HATI 








 yang benar,
 budakbungeoren.blogspot.com



Comments:

There are 0 komen for KETAWA BERSAMA . . .