B e R c u T i ! ! !

by oren | | Posted On 3.5.11 at Tuesday, May 03, 2011

salam kepada semua.............
wah...wah..budak oren baru balik bercuti kelmarin..
hahaha..
maaf la sebenarnyer tak de gambar kot tuk entry kali nie...
cume aku boleh bercerita jer..huhu..
sorry...sorry sangat yer sume...

ok..minggu lepas..aku kene pergi bengkel ayah aku untuk ganti kerani ayah aku yang tengah sarat mengandung...Dalam hati..alamak..minggu nie dh janji dengan gulekapash nk pegi umah die..mcm mane nih....ok2..tak pe..aku try slow talk la ngan ayah aku...akhirnya..setelah aku berpeluh-peluh duduk kat bengkel tuh dgn menguap tak ingat dunia,siap kerja dengan kelam kelibut...aku dapat pergi umah die..hahaha...aku tahu ayah aku ssh nak bg aku pergi sebab bnyk lagi kerja tak settle tp aku mntk cuti wat sementara nie..aku wat kerja-kerja kat umah dulu..cewah mcm kerja melalui rumah pulak..hahaha..

ok..pergi rumah gulekapash petang jumaat,esoknya aku pergi mandi sungai kat jahang...sejuk air tuh ya amat sejuk sampai aku terpaksa beli ubat ventolin..hahaha..sejuk tak sejuk kan..best mandi kat sane sambil BBQ kat tepi sungai dgn family gulekapash dan anak-anaknye...mmg best abih la....mengigil aku duk dalam sungai tuh..hehehe...

petang tuh balik dengan kepenatan sampai tetido tido lah..huhuhu..malalm tuh pegi pasar malam..padahal tak beli apepun..jalan jalan jer...hahaha esoknya pulak gulekapash pegi Hari Sukan anak keduanya,Aisha...gulekapash msuk acara ibu dan anak..haha..kelakar abih la..kelam kelibut cari jawapan..aaa..penat ye umi..hahaha...percutian itu tamat waktu aku sampai umah malam ahad tuh..penat sangat sampai aku balik umah terus tido..

esoknye pulak,kat rumah aku..bangun-bangun tido dah dengar suare budak2..aiseh pelik betol sejak bile aku ade adik plak nie..hehehe..ok..lepas aku siap kan diri bukak je pintu bilik Imran depan pintu.eh?ade kenduri ke hari nie ak blur-blur tanye mama aku..huhuhuhu..rupe-rupenye ade progam kerepek pisang la plak kat umah aku..huhuhu..patut la riuh semacam je..wah nampaknyer aku kene jd baby sitter la..hahaha..penat-penat....

ok..pagi nie..aku breakfast dengan McD...sebab mama pegi Putrajaya and ayah pegi Afamosa..abg aku subuh-subuh baru sampai dari Terengganu sbb tuh kot die beli sarapan siap-siap...tengah hari pulak..beli kat McD lagi..hahaha..mcm nie cepat la aku buncit sbb bnyk makan...hehehe..lepas nie nak makan ape pulak yer..hahaha..xpela..aku nak pergi cari mkn lagi..lapar giler la..
ok jumpa lagi yeah!!





daaa........
:)

p/s  : harap-harap gulekapash cepat sembuh dari selsema dan sakit tekak...
        :(

Comments:

There are 0 komen for B e R c u T i ! ! !