Aku JUARA ! ! !

by oren | | Posted On 21.5.11 at Saturday, May 21, 2011

ASTAGFIRULLAH. . . .

Dah bersawang nie..

yah... yah..    ish..ish..ish..

fuh..fuh..fuh..

aaa...kilat dah pon..macam nie la..

ok...setelah lame menyepi..tidur tanpa bangun-bangun..
eh??sape tuh..saye tidur bangun lewat je..(kantoi suda)

Hari khamis kelmarin ade program kat SMAH..aku pegi..yeay..ok..Aku jujur..Aku pergi sebab nak sangat jumpe kawan kawan..aku rindu depe..aaa..tapi program tuh penting jugak..pasal mase depan kite..nanti kalo sume dah masuk U macam mane nak jage peribadi kite sebagai 
Caliph Allah..mcm aku nie memeng sesuai sangat untuk mendengarnyer...hehehe..
bdk nakal la katekan..

Lepas abih sume tuh..dalam pukul 1  tgh hari..penat sikit je..
tapi masih cergas sebab bergosip gosip..hahaha
bese la..Kalo perempuan tuh perempuan jugak..hehehe

Aku kuar makan ngan dilah..sepatutnye nia,uswa ngan amal..tp dpe nak ke tempat lain...tak pe la..ak je makan ngan dilah..hehehe..
mmg laju aku makan..lapa sgt kot..hahaha
pastu balik ke SMAH semula,Dilah kene sambung keje.
Aku sesuke hati bawak die kuar..bukan aku yang bawak kete pon..Dilah yang drive..Die ok sesaje...hahaha...aku pon orait saje..hehehe

Aku lepak lepak kat pejabat dilah sambil
 borak + gosip di kantor itu..hehehe..memang LAYAN......
aku balik ngan dilah petang tuh pastu parent aku tepon ajak keluar..
 tak sempat nak jejak kaki masuk ke rumah nak kuar balik pegi jalan jalan...hehehe..memang penat sangat hari tuh..heheh...tp  takpe..LAYAN..

AKU SEORANG JUARA! ! ! !
ok..tuk hari nie...AKU SEORANG JUARA prtandingan batu seremban.....permainan tradisional..
aku menang dgn mate 274-24...hahaha..
aku main ngan anak sedare aku,Ummu..die baru umur 10 tahun,darjah 4..aaa..aku la menang nyer....hahaha
ala..bese-bese je..main santai petang bersama bunge oren kan...waktu tengah main batu seremban nie..
Alia,adik kepada Ummu..darjah 2..

"kenape name die batu Seremban(dekat negeri sembilan tuh)??"

"kitekan kutip batu nie kat depan tuh je..batu Ipoh la"
(muke dengan selambe tanpa segan silu)

aku gelak gile-gile dengar Alia cakap...hahaha..boleh pulak tukar nme batu..
ape ape pon tuh batu jalan ok..


ok....



jumpe lagi di next entry..


Comments:

There are 4 komen for Aku JUARA ! ! !