Jangan Putus Asa

by oren | | Posted On 17.10.13 at Thursday, October 17, 2013

aku memang lambat belajar,
 memang sangat tapi perlu kau kata macam2,
dan jangan lah putus asa.. 
aku tak minta aku lambat,
aku memang tak minta semua nih..
aku minta kau terus sabar,
sebab aku cuba paham dan belajar walaupun aku lambat,
aku cuba terima semua benda yang kau katakan padaku,
aku redha sebab aku tahu itu betul walaupun kadang2 itu semua palsu.

aku tak seperti yang lain cepat maju.
cepat terima segala galanya,
jangan bandingkan aku dengan mereka yang GAH
aku tahu usaha mereka lebih
usaha aku cuma seciput
tapi jangan perlekehkan aku seperti tiada maruah
aku harap kau puas hati setelah apa yang kau katakan
jangan simpan dan bawa masa akan datang
aku takmahu dengar kembali ayat2 yang pedih
bagilah aku kata peransang
supaya aku boleh melangkah dengan yakin dalam bumi Allah
aku memerlukan juga benda itu selain kata2 "hikmat"kau

aku harap kau faham kenapa aku jadi begini...............



Comments:

There are 0 komen for Jangan Putus Asa