Sayang Mereka

by oren | | Posted On 4.6.12 at Monday, June 04, 2012

Assalamualikum...

cuti sekolah nih cam mane??ok tak?

minggu pertama aku habiskan masa dengan berjumpa kawan dari SM Al- Hidayah...
Hati sungguh senang biler berjumpe dengan mereka..
Apa nak akap saya amat gembira kerana Allah temukan kiter semua..
Walaupun sekejap tetapi penangan nyer amatlah besar..aaaa

dari kiri : tasnim(niem),saniah(nia),Rabiatul(robe'),orenlahh,Uswatun(uswa)

mereka orang yang superb giler apabila jumpa...nak cakap camane erk?? yang nakal gaklah tapi xde lah sampai masuk kat dimerit kan..HAHA ~ Biler lagi kite nak jumpe kan...InsyaAllah....

dari kiri duduk : Ummi Kamila(ummi), Liana(nana),Faihan,Nasirin,Ain,
belakang : oren, Afiqah, Amalina

haaa...nih pulak..kawan2 baik..saya bukan nak labelkan sape2 tapi sekadar nak bgtau..awak2 sume nih baik..saya senang berkawan dengan awak2 semua...Faihan dan nasirin adalah ex SMAH..so salam perkenalan....yang lain tuh..time kasih bagi semangat dan sentiasa memperingati diri saya....miss this moments...Ummi time kasih yer...hehe

ok..last sekali...saya sayang awak sume walaupon saya tak kenal or tak pernah berjumpe..saya tau awak sume orang yang baik dan semoga Allah sentiasa lindungi kalian..semoga sucess belajar yer sume..


love u alls...
ukhwahfillah..



Comments:

There are 9 komen for Sayang Mereka