Habis Sudah ! ! !

by oren | | Posted On 19.2.12 at Sunday, February 19, 2012

Assalamualaikum...

sejuk2 nie sume sedap membuta lagi..tapi peliknyer aku bangun awal plak hari nie...syukur,tibe2 terbit rase malasnyer nak tido..saya rase tak cukup 24 jam.
Apa boleh buat..kalo cerita semalam tak basi lagi kan??huhu..semalam tak sempat nak tulis story mory kat sume..

semalam...saya dh habiskan sume baucer yang kerajaan bagi tuh..aaa..kome dah habiskan ke??saya malas lahh nak simpan2 lagi..buat pening kapale jer..lepas jer balik sekolah,singgah rumah nazira..dapat makan plak tuh..time kasih yer tuan rumah..ade mase hidanglahh lagi..(tak tau malu giler)..bergerak lah pergi ke J.J untuk mencari buku..pergi sane ngan kereta rokh..aa..myvi tuh..xkisah lah..nak pergi ke J.J tuh senyap jer kereta kecuali shima sembang dengan rokh..yang lain tuh..haha..tido lahh apelagi kan..

sampai jer kat sane..terus jer pergi POPULAR cari buku,tengok orang beratur panjang kot...dah penat,pergi la bayar..tengok ape jadi nie akibat keletihan 
 sampai terduduk sebab penat..haha :))
 mase nie tengak beratur..penat sangat sampai terduduk..hahaha
(ada aku kisah)
shima menyelak buku yang aku beli tuh..aaa..
 kenape saya duduk lagi tinggi??sebab ade tempat panjat tuh..saya duduk kat situ sambil bercerita tentang anggota badan(buku budak2 yang ade kat situ)
untuk menghilangkan penat..hehehe
 semangat nak pergi bayar nie..padahal baru berganjak sikit jer..hehehe
 guard saya kat belakang tuh..hehehe.interframe betol..hahaha..
 teka teki...muke sape paling cover??hahaha...kau ade baucher??

buku2 yang di beli..STPM tuh penting..HERO novel terbaru Hilal Asyraf..aaa...mesti beli..yang seksi tuh..buku gulekapash(cekgu akmar) punyer..saya dapat komisen tak nanti sebab tolong beli buku??

tuh jerla..aaa...tengok memang tak macam penat tapi memang penat sebab pagi tuh jadi pegawai untuk budak2 merentas desa..aaa..saya yang tolong bagi air nie memamng memenatkan sebab tengok muke orang penat lagi..hahaha..


oklah..
nanti kalo saya rajin..saya hantar post lagi ok...
jage diri semua..kalo rindu bacelah BudakBungeOren..hehehe..

P/s : sori gambar sume tak berape..gune nset yang berape..tak pelah..time kasih si pembeli nset saye..hehehe
 

Comments:

There are 0 komen for Habis Sudah ! ! !