Masih ada lagi....

by oren | | Posted On 25.4.11 at Monday, April 25, 2011

Salam kepada semua....
harap sume dalam keadaan sihat..
lame kite tak berjumpa...
ade org rindu saye tak??
kalo rindu ce angkat tangan macam saye...
hahaha..penangan usop wilcha..

Akhir-akhir  nie MALAS masih berteman mesra dengan diri aku..
aarrrgghhh...pegi jauh-jauh..aku BENCI kau malas..
ko ingat ko bagus ker??
(ok.. monolog yg bagus tak??)
hahaha...

Nak tanye nie..Pernah tak anda sume...cewah skema plak..ok mule lagi skali..
Pernah tak korang sume terpikir sape yang akan update blog korang selepas korang menghadap illahi???

aku ade terbace satu blog nie..die dah meninggal 2009 or 2008 kalo tak silap..tapi sampai sekarang orang masih komen kat blog die..Die perempuan dan menghidap kanser..maaf aku lupe aku jumpe kat mne blog tuh..huhu..nnt aku cari lagi...huhuhu..semoga Allah mencucuri rahmat ke atasnya..

Kite yang sekarang nie mcm mane??
pikir pikir kan lah dan selamat beramal....



....................................


ok

jumpe lagi...

:-))

Comments:

There are 4 komen for Masih ada lagi....